Bij het versturen van dit bericht geef je toestemming dat je gegevens volgens de AVG worden verwerkt.
Overige gegevens:
BTW-nr: NL001905192B35.
KvK-nr: 69137412
Bank: Knab (Aegon Nederland) t.n.v. Star-Line R. Geurtsen, IBAN: NL98 KNAB 0256 4115 30. BIC: KNABNL2H.
Klachten
Klacht indienen
Al staat klanttevredenheid hoog in ons vaandel en besteden we veel zorg aan onze dienstverlening en informatieverstrekking, toch kan het zijn dat u ergens ontevreden over bent. Wij vinden het belangrijk om samen met u na te gaan hoe we u alsnog tegemoet kunnen komen.
Wilt u een klacht indienen? Neem dan contact met ons op. De gegevens staan op deze pagina. Geef in ieder geval duidelijk aan dat het om een ‘klacht’ gaat en vermeld a.u.b. de volgende informatie:
- Een duidelijke omschrijving van uw klacht;
- Uw contactgegevens, zodat we later precies begrijpen wat uw klacht inhoudt mochten wij aanvullende informatie nodig hebben;
- Een bestelnummer;
- Datum van aankoop;
- Datum van ontvangst van de goederen.
Met deze info kunnen we precies nagaan waar het om gaat.
Ook kunt u deze informatie opnemen in een schriftelijke klacht en indienen door deze naar onze postbus op te sturen op het volgende adres:
‘s Gravenstraat 283C
4567 AG Clinge, Nederland
Verder kunt u ons altijd opbellen als u er het liefst telefonisch of persoonlijk (afspraak maken) uit wilt geraken.
Volgens wettelijke bepalingen die in onze Algemene Voorwaarden > zijn opgenomen kunt u binnen 14 dagen een (eerste) reactie van ons verwachten op uw klacht en uiterlijk binnen 4 weken ons definitieve voorstel. Komen we er onverhoopt niet uit, dan ontstaat er een geschil die zowel via de rechtbank kan lopen, als via een Geschillencommissie. Wij willen u ook wijzen op de mogelijkheid om ondersteuning te vragen aan de zgn. Online Dispute Resolution (ODR) van de Europese Commissie (EC). Dit is de Europese klachtenprocedure die u als consument kan doorverwijzen naar de nationale geschillenbehandelaar. In Nederland komen de meeste soorten klachten terecht bij de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken >. ODR behandelt zelf geen klachten, maar is onafhankelijk en verwijst u door met een duidelijke gebruiksaanwijzing in uw eigen taal naar de juiste geschillencommissie.
Hierbij vindt u de link naar het ODR van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/odr >.
Klachtenregeling tussen u en Star-Line
(extern)
Stap 1: u dient bij ons een klacht in op de hierboven beschreven manieren en verschaft ons de gevraagde informatie.
Stap 2: we zullen binnen 2 weken, of maximaal binnen 4 weken een voorstel doen. Binnen 2 weken ontvangt u zeker onze eerste reactie, ook als we inhoudelijk nog geen tijd hebben gehad om tot een voorstel te komen.
Stap 3: Bent u het het oneens met ons voorstel, dan vragen wij u mogelijk meer tijd, maar uiterlijk 4 weken vanaf het moment waarop u uw klacht indiende, zullen wij met een definitief voorstel komen. Verstrijkt deze termijn en bent u het (alsnog) oneens met ons definitieve voorstel, dan kunt u zich wenden tot geschillencommissie, of de Rechtbank. U kunt hierbij gebruikmaken van een zgn. ‘klachtenbemiddeling’ van belangenorganisaties als Thuiswinkel.org. Star-Line is momenteel niet aangesloten bij een geschillencommissie. Wel kunt u altijd om (gratis) bemiddeling vragen via deze of andere belangenvereniging en www.thuiswinkel.org heeft ook een eigen geschillencommissie en valt onder Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC). Wij hebben onze Algemene Voorwaarden > grotendeels gebaseerd op de voorwaarden die zij voorstellen. Afwijkingen hebben te maken met relevantie.
Star-Line zal te allen tijde geneigd zijn om te zoeken naar de meest praktische oplossing, zodat we er z.s.m. uit kunnen komen en zodat zowel u als wij verder kunnen met die zaken waar we allebei ons het liefst op richten.
(intern)
Rondom een klacht zullen wij intern de volgende stappen volgen:
Stap 1: We reageren inhoudelijk op uw klacht;
Stap 2: We evalueren de noodzaak om maatregelen te treffen en herhaling te voorkomen;
Stap 3: We implementeren de benodigde maatregelen;
Stap 4: De doeltreffendheid van de maatregelen zullen worden beoordeeld;
Stap 5: Indien nodig brengen wij wijzigingen aan in onze werkprocedure(s).
Retourprocedure
Lees onze Algemene Voorwaarden >.
Leveringsvoorwaarden en Privacybeleid
Deze staan in onze Algemene Voorwaarden > vermeld. Voor onze Leveringsvoorwaarden verwijzen we u hierin naar Artikel 13 – Levering en uitvoeringen; Voor ons Privacybeleid verwijzen we u naar Artikel 15.